210796 canım diş çıkarma dönemi bebekten bebege değişir. 3-4 aylıkken diş çıkaran bebekler bile var. İlk dişini 1yaşinda çıkaran bebekler bile var yani erken geç felan diyemeyiz. Seninki diş cıkarma zamani bence. Benim oglum ilk dişini 9 aylikken cikardi. Önce alt iki dişi cıkti. Hic bir huzursuzlugu ateşi felan olmamişti. Bi sabah kahvaltida farketmiştim kaşıga tık tık çarpinca. Ama 10 aylikken üst iki dişini birden cikardi. Cok zordu. 1 hafta boyunca düşmeyen ateş, iştahsizlik , huzursuzluk, uykusuzluk hepsini yaşadik. 1 hafta sonra oğlum ağlarken eşim farketmiş, üst diş etleri patlamış dedi, diş cikariyor galiba dedi. Ve 2-3 gün sonra dişle beyaz beyaz gözükmeye başladi. O kadar çektigimiz acıdan sonra hazine gibiydi o dişler 😁 11 aylikken alt yan dişini cıkarirkende yine böyle cok zorluk cektik. Şimdi 12 ay 21 günlük, üst iki yan dişleri beyazlamiş ,yakında onlarda çıkar ama cok sakin oğlum. Hic bi huzurlugu yok. 🤷♀️ ama bazen geceleri cok hareketli ve sık sık uyaniyor, her diş aynı tepkiyi vermiyor demekki, bende anlamış değilim valla 🤷♀️