Merhaba kızlar 38 günlük bi kızım var ilk bebeğim doğduğunda 8 gün küvezde kaldı zor doğum olduğu için oksijensiz kalmış 3 gün oksijen takviyesi yaptılar diğer günler normal oksijen takviyesi olmadan tedbir amaçlı yatırdılar ve nasıl anlatıcağımı bilmediğim bi sorun yaşıyoruz nefesinde bazen iç çeker gibi sesli bir şekilde nefesini sadece içine çekiyor vermiyor bi kaç kere böyle yapıyor zorlanarak düzeltiyor kendini sanki nefesi sıkışmış gibi nefes alıyor sonrada ağlamaya başlıyor ne yapıcağımı bilmiyorum o anda bomboş bakıp izlemek istemiyorum kucağıma alıyorum yüzü yere bakıcak şekilde ters çeviriyorum bazen normal bi şekilde kucağıma alıp sakinleşmesi için bişeyler yapıyorum bir yandan da yanlış bişey yapmaktan korkuyorum yada rahatsızsa gecikmekten 15 gün kontrolünde doktoruna söyledim yeni doğanda takip eden doktora doğru düzgün cevap bile vermedi 1 ay aşısında da sağlık ocağındaki ebeye sordum oda görmeden bişey diyemem normal olabilir dedi malum ortalık kötü hastane hastane gezdirmek istemiyorum boşuna evham yapıyorum belki ama çok üzülüyorum böyle olunca az önce yine yaptı son çare buraya yazıyım dedim anlatabilmişimdir umarım size sorum bu yaptığı normal mi yada böyle bişey yaşayan oldu mu 🥺