Tayt ve tişört giyerim bende, yataktan çıktığım gibi saçımı düzleştirir makyaj yaparım ben, makyaj dediğim rimel nadiren kapatıcı genelde rujumfa olur, eskiden yapmazdım ama kilo aldığım birazda uykusuzluktan çöktüğümü düşündüğüm için kendimi iyi hissetmek için kocama değil kendim için 😂