Dolunay35 Henüz muhallebi, sebze çorbası ve sebze meyve püreleri dışında bir şey vermiyorum. Maalesef emmeyi 4. Ayda bıraktı haliyle sabah, akşam ve gece olmak üzere 180 cc mama veriyorum. Onun dışında alt dişlerinden biri çıktı ve diğeri yeni patladı. Kati gıda olarak neler verebilirim?
Asli123 Dolunay35 bebek biskuvısı yapıp muhallebisine koyabilir ya da tek yedirebilirsiniz bebek tarhanaları var corba yapın onunla tarhana çorbasına cevız kadar kıyma koyabilirsiniz iki kere çekilmiş olanlardan sabahları kahvaltısına yumurta ile omlet yapın içine yiyebilcegı sebzelerden ekleyıp süt alıp kendi peynırınızı yapın kahvaltıda yesin yavrucak yoğurt yedirin
Deletedmom819 Dolunay35 yoğurt,peynir ,yumurta sarısı,çekilmiş ceviz,pankek,patates,havuç,kabak,soğan,sarımsak,tereyağ,pırasa,pirinç aklıma gelenler bunlar. Yemeklerinde kullanabilirsiniz..💃🏽🤙🏼