Günüm geçtiğinden suni şancı ile normal doğuma başlandı. 7 cm e kadar 8 saat şancı çektim. Ama nabzim düştüğünden sezaryana alındım. Gelelim soruya. Doğum yaptığımdan bu yana vajinam sürekli kaşıniyo. Afferdesiniz hele ki iç tarafı felaket kaşıniyo. Sadece adet olduğum zaman bu kaşıntı gidiyo. Bitince yeniden başlıyor. Pamuk iç çamaşırı giyiyorum sürekli degistiriyorum nemli tutmuyorum travazol kullandım belki mantardır diye sirkeli su ile yikiyorum geçmiyor. Mantar olsa şimdiye geçerdi. Neden oluyo nasıl geçirebilirim bunu