Marjinal_Anne2 Ne kadar doğru emzirme için araştırıp yöntemi uygulamaya çalışsam da sonuç yine aynı göğüs uçlarım çok yanıyor tavsiye varmı özelikle kızım emdignde , lansion krem kullanıyorum ama
Sebnemdeniz Marjinal_Anne2 zeytinyagi kullanin. Gun icinde havalandirin ki bakteri uremesin. Bi de mutlaka gumus kapak kullanin. Mucize gibi gelmisti bana gümüş kapaklar. Garmastan pomad kullanabilirsiniz ama emzirmeden once mutlaka yikamaniz gerekiyor. Siz bakim yapin, memeler alisinca da zaten geciyor.
BaharAsel Marjinal_Anne2 kantaron yağı yasa zeytinyağı sürüp üzerine buzdolabı poşeti yada streç film koyun yanması hemen geçer kızım 3 aylık doğduğu günden beri böyle yapıyorum yara vs olmadı emzirirken de silmeye gerek olmuyor
Marjinal_Anne2 Sebnemdeniz çok sağolun lansion kremini kullanıyorum zaten sütyen giymiyorum ama gümüş kapak almadım 🙄
Deletedmom311 Karbonatlı su sürmek de çok iyi ama yara olmaması için bu ddgm ve phlps avent kelebek plastk uçluk, yara dönemlernde rahatça acı çekmeden emzrmek bununla mümkün. Kreme devam edin bazen gögüs pedi de yara edeblr