Mnli Mucizemmmm51 virüs ilk çıktığında mağazaları kapatmışlardı depolarındaki personel çok yoğun çalışmış sonra nöbetçi mağazalar açıp online siparişleri yavaşlattılar sanırım depoda az kişiyle dönüşümlü çalışıyorlar kargolar da çok yoğun market bile kargoyla geldiği için o yüzden geç teslim ediliyor
melis_duru Mucizemmmm51 ben de verdim cuma günü, bugün bir kısmı geldi, parça parça geliyor çok sinir bozucu 😣
Hunili Mucizemmmm51 ben cuma soğuk satış ile mağazadan aldım mesaj geldi yarın teslim edilecekmiş bakalım
Mucizemmmm51 Miray00 bende dun verdım bugun kargo landı ama ups kargo daha yola cıkarma dı beklıyoruz
Durumevaninannesi Ben virüs olayları olmadan önce e bebekten sipariş vermiştim bir hafta sonra elime ulaştı aradığımızda da kargoların bir hafta sonra verildiğini söylediler. Şuan virüs var ne zaman gelir Allah bilir. 🤦🏻♀️
Gdogru Mucizemmmm51 ilk verdiğim siparişi 2 günde kargoya verdiler. Cuma günü verdiğim siparişi de cumartesi kargoya verdiler