Ela-1 Kızlar kızım suan üç aylık 32 hafta prematüre doğdu ne yaptıysam yalancı emzik almadı büyük emzik alsam zararlı mı yani 6-18 ay emzik alsam bi zararı olurmu.. birde ek gıdaya kaç aylıkken başlanıyor
Azizeguney Ela-1 Büyük emzik alırsan bebek ememez yenidoğan emziği almalısın. Almıyorsa çok zorlama benim bebeğimde hiç almadı. Ek gıdaya 6. Ayda başlanılıyor 🥰
Bsra89 Ela-1 Bibs emziklerini deneyebilirsiniz benim kızım da ilk avent emziğini denedim çok kısa ve küçük geldi sanırım bir kaç marka daha denedim aynı durum oldu . Bibs emziği ağzından düşürmüyor sağlıklı da , 0-6 ay . Kızımda prematüre 34+6
mihrosum Ela-1 ek gıda için acele etme lütfen benimde kızım prematüre dogdu gelısınlerı geriden geliyor bagırsakları ıcın erkenden baslama