Berra sabah bende böyle bi post açtım 😄 kızım 5 buçuk aylık ve herkesin kucağına gidiyo mesele yabani olması değil öyle istemiyorum tabi ama hiç beni aramiyo bazen sinir bozucu bi durum yabancılarda duruyo aglamiyo ve gözleri hiç beni aramaz komşuya bırakıp markete gittim geldim hiç ben mı geldim umrunda değil. Insanlar bu seni aramaz ben bakarım buna değip duruyo kucağıma atlasa falan diyorum bende inşallah beni tanır arada kıskanıyorum 😄