mutire Biz el gıdaya 6. aydan geçtik bizim doktorumuz böyle dedi. İlk başlarda sadece meyve ve sebze verdim tadımlık o da. 3 gün kuralına uydum. Mevsim sebzeleri ve meyvelerinden başladım. Genelde buharda pişiriyorum. Bilendir yapmıyorum çünkü azcık pütürlü olması lazım çünkü sonradan yemesi zor oluyormuş. Tahtam var onunla eziyorum iyice 😊 Çorba 6. ayın sonlarına doğru vermeye başladım çünkü süresi verdim, gözlemledim.