Ironsides mutire yok yok bende emziriyorum oyle bisey olmuyo Sen meme reddi yasarim diye korkuyorum mu demek istemistin bu arada
mutire Ironsides evet arkadaşım hani bu zamana kadar sadece meme bildi çocuk şimdi bide yemek yemeyi dahacok sevrse 😂😂 aklıma gelmiyor değil valla
Hazal89 mutire yok kuzum chicco pek beğenmedim joie multiply aldım bizim ki çok hareketli biliyorsun arabasında bile tur atıyor resmen korktum sağlam bir şey olsun düşmesin dedim
Ironsides mutire kraft snack canim internette 180e kadar gordum. İnanamadim ebebekten almistik daha uyguna
Ironsides mutire bende dusundum ama tam tersi gidayi reddediyolar yesin diye sekilden sekile giriiyodum tadimlari gecince onlarida konusuruz😂🌸
Ironsides mutire ben ek gida postu acmistim oraya bak canim belki yardimci olur fotograflari silmistim telde yok ondan tekrar etiketliyorum🌸
Ironsides mutire evett saglik olsun vallahi ben biyerden sonra biraktim bakiyorum.keyfi yerindeyse veriyorum😂
14112019 Ne kadarlıkken tadımlara başlamak gerekiyor peki? Benim bebeğim 5 ay 5 günlük başlamalıyım mı? Yoksa 6. Ayı mı beklemeliyim kızlar?
Sebnemdeniz 14112019 tabi ki 6. Ayi beklemelisiniz. İstisnasiz her yerde ilk 6 ay anne sutu veya alamiyorsa formul mama deniliyor. Bosuna degil.