Kızlar kusura bakmayın biraz özel olucak ama ben 1sene önce normal doğum yaptım adet görmeye başladıgımdan beri her adet oluşumda alt tarafta sızlama zonklama ve acı oluyor neden oluyor olabilir böyle bişey bŞına gelen varmı sadece adetliyken bazen dayanamıyorum ağlayasım geliyor 😒