Merhabalar🤗 doktorum 5 buçuk aylıkken ek Gıdaya başlayabileceğimizi söyledi. Şuan hem anne sütü hemen formül mama olarak gidiyoruz.
ilk başta patates , havuç ve kabak olarak ekleyerek gideceğiz demişti. Şuan ben onların haricinde ne bebeğime neler taddırabilirim ve bunlar hep çay kaşığı kadar ile mi sınırlı kalıcak? Yardımcı olursanız sevinirim♥️