Arkadaşlar merhaba 13 günlük bebeğim var emerken sanki tıkanıyo nefes alamıyo gibi oluyo çok hızlı nefes alıp veriyo bide sanki içinde düdük varmış gibi bi ses çıkartıyo perşembe günü kontrolde dr bişeyi yok dedi ama çok endişeliyim aynı sorunu yaşayan varmı?