Kozlar bir ay bar hemen hemen çok plan yaptım hayal kurdum ilk doğum günü diye ama maalesef öyle eş dost akraba çağırıp kutlayamıycam kendi çapımda neler yapabilirim en azından o güne özel bir fotoğrafımız anımız olsun istiyorum sonuçta hazırlığı da bir başkası için değil bebeğim için yapmış olucam siz kutlamayı düşünüyor musunuz neler yapmayı düşünüyorsunuz nerden ne alıyorsunuz ya da almayı planlıyorsunuz fikir alışverişi yapalım istedim teşekkür ederim şimdiden 😊