Prensess-annesi53 8 ay 26 aylık kızım var fışkırtarak kusuyor ilk defa gördüm 2 gündür öyle sizce nedeni nedir aynı durumda olan varmı ??
cankuzularim Prensess-annesi53 usuttumu acaba reflu diyeceğim ama o yenidoğan bebeklerde oluyor diye biliyorum belkide ek gıda da düzensiz beslenme varsa o da reflu yapabiliyor bilemedim postunuz ustte kalsın geçmiş olsun
mom0989 Prensess-annesi53 benim kızımda öyleydi alerjisi var öyle sandım. Ama öyle değilmiş enfeksiyon çıktı öyle atmış enfeksiyonuda. Doktorum kızmızmış neden hemen getirmedin fışkırır tarzda kusmak tehlikeli diye. Ateş ve halsizlik yoktu ondan panik yapmamıştım. Kan verdik baya yüksek çıkmıştı ama kusarak atlatmıştı şükür
Tas67 Prensess-annesi53 biz aynı gün içinde 2. Farklı Mama vermiştik 4-4 kez fışkırtarak kustu Ateşi yoktu ama en son baygınlık gibi halsizdi hemen götürdük mamadan olabilir dedi ve röntgen de felaket gazı çıktı gaz damlası vermişti
mom0989 Prensess-annesi53 kesinlikle canım bana da annemler üşütmüş olabilir vs dedi inan Kİ panik yapmadım ama geçmeyince doktor kızdı