Deletedmom360 Hanımlar kızım 4 ay 4 günlük, doğduğundan beri ayak tırnakları hiç uzamadı, el tırnakları 1 hafta da uzuyor kesiyorum. Ama ayak tırnakları uzamıyor doğduğu gün nasılsa öyle duruyor. Bunun nedeni nedir acaba?
55eren55 Deletedmom360 benim oğlumunda öyle tırnakları çok kısa bi de hiç uzamadık bende. Merak ediyorum ne zaman uzatacak diye
Asilzadem Deletedmom360 bnm kizim 1 yaşında son 2 aydir uzuyor ayak tirnaklari cnm hepsi öyle demekki 😼
dbm Deletedmom360 benımkıde öyle 4 aylık daha ayakkarını hıc kesmedım bugun onu dusundum hatta. bence bi sıkıntı yoktur dert etme
AreninAnnesi7301 Deletedmom360 Ben de birine sormuştum sürekli çorap içinde olduğu için kırılıyorms yani anlayamıyoruz tabi
Yasminlina Benımkı altıküsür aylık bıkac kez kestim kız evlat bnmki. Tek dert o olsun arkadaş uzar.. İlk sacı da gözlerine geliyor dıye az uctan aldım. Eşim de annem de kızdı. Kızım rahat ettı 😄
Deletedmom360 Yasminlina yok dert yapmadım kendime. Acaba hastalık falan mı diye korktum. Google’dan da baktım kötü kötü şeyler yazıyordu.
mom0989 Deletedmom360 benim kızımında öyle 15 günlükken kestim el tırnaklarını ayak tırnaklarını 6 aylıkken kestim şuan 8 aylık olacak hala kesmedim ama ellerini haftada 2 kez kesiyorum
ballilokmaninannesi @Deletedmom360 benim kızımda 4 ay 9 günlük sadece bir iki kere kestim oda sadece baş parmağının birazcık uzamıştı bir sorun olduğunu sanmıyorum
Mom987 Ygtek Aynen bu yorumu bekliyordum.😄 Ben 4 5 gün de ellerini 2 haftada bir ayak tırnaklarını kesiyorum. İlk ayak tırnaklarını da daha erken aylarda kestim