Deletedmom389 𝙺ェ𝚣𝚕𝚊𝚛 𝙱𝙴𝚂𝚃𝙻𝙰𝙺 𝚜𝚞̈𝚝 𝚢𝚊𝚙ェ𝚌ェ 𝚍𝚊𝚖𝚕𝚊𝚢ェ 𝚔𝚞𝚕𝚕𝚊𝚗𝚊𝚗 𝚟𝚊𝚛 𝚖ェ 𝚎𝚜̧𝚒𝚖 𝚋𝚒𝚕𝚖𝚎𝚍𝚎𝚗 𝚊𝚕𝚖ェ𝚜̧ 𝚘̈𝚢𝚕𝚎 𝚊𝚖𝚊 𝚛𝚎𝚌̧𝚎𝚝𝚎𝚜𝚒𝚗𝚍𝚎 𝚏𝚊𝚕𝚊𝚗 𝚗𝚊𝚜ェ𝚕 𝚔𝚞𝚕𝚕𝚊𝚗ェ𝚕𝚍ェ𝚐̆ェ 𝚢𝚊𝚣𝚖ェ𝚢𝚘𝚛 . 𝙽𝚊𝚜ェ𝚕 𝚔𝚞𝚕𝚕𝚊𝚗ェ𝚕ェ𝚢𝚘𝚛 𝚒𝚌̧𝚎𝚌𝚎𝚔𝚕𝚎𝚛𝚎 𝚏𝚊𝚕𝚊𝚗 𝚖ェ 𝚍𝚊𝚖𝚕𝚊𝚝𝚖𝚊𝚔 𝚐𝚎𝚛𝚎𝚔𝚒𝚛
tombikannesi Deletedmom389 canım o çok işe yarıyor ben yoğurda veya suya damlatıyordum 20 damla damlatıyordum cidden sütü arttırıyor
Mirayimran Deletedmom389 bende kullanıyorum çok memnun kaldım gerçektem bi arkadaşım önermişti sağolsun
Blackeagle tombikannesi hala kullanıyor musunubebeğiniz kaç aylık ne için kullanmıştınız ben ikisi arasında kararsız kalıp galactago damla aldım şuan bebeğim 2 aylık pek bi fark olmadı bende bide onu mu denesem ki
nurbanu29 Deletedmom389 evet bende kullandım bişeye katmıyodum ama direk 15 20 damla ağzıma damlatıyodum işe yarıyodu kullan bence
tombikannesi Blackeagle sütümü arttırmak için kullanmıştım ben bebeğim prematüre olduğı için çok ememedi sağmak zprunda kaldık zamanla gitti sütüm 7 ye girmek üzereyiz bestlaktan memnun kalmıştım canım
bsrkya Deletedmom389 Bende doğum sonrası doktorumun tavsiyesi üzerine aldım ama bi faydası oldu mu dersiniz %10 anca olmuştur denemediğim şey kalmamıştı süt artsın diye ama olmuyorsa olmuyor cidden onu anladım.
mino01 bsrkya Eskilerim bi lafı var, damarda yoksa süt ne yapsan nafile diye 🙄 bende aynı durumdayım. Ne olursa kullanıyorum ama yetmiyor maalesef.
Blackeagle tombikannesi ozaman kesin denemeliyim benimde ilk zamanlar gelmemiş sütüm anlamamıştım sonra bebeğim hastanede falan yatmıştı sarılır oldu üresi yükseldi böbrek yetmezliğine doğru gidiyordu az kalsın bilseydim o zamanlarda da kullanırdım şimdi sürekli emmek istiyor doyuyor mu doymuyor mu hala anlayamıyorum
mino01 Deletedmom389 Bende yeni başladım. Ama her insanda aynı etkiyi yapmıyormuş. Günde 3 defa 20 şer damla şeklinde suya damlatıyorum. Daha pekte etki görmedim 🙄🙄🙄
bsrkya mino01 aynen öyle canım bizde isterdik çok helsin ama yok mama veriyorum ben aç kalmasında çocuğum