Merhaba sevgili anneler 😊
bebeğim uyurken çok üstünü açıyor 🤦♀️ Gündüzleri çok sıkıntı olmuyor ama geceleri çok terliyor ve sürekli üstü açık şu anda 10 aylık iyice dönmeye başladı ve battaniyesine takıldığı için üstünü hiç örtmek istemiyor 😕 terli olduğu için hasta olmasından korkuyorum uyku tulumu araştırıyorum ama çok farklı marka ve tog değerleri mevcut , kullanıp memnun kaldığınız ya da kalmadığınız markaları paylaşırsanız bana ve arayış içinde ki annelere yardım olur , şimdiden teşekkürler 😊
(bu arada bebeğimin uyuduğu oda 22,5 derecenin altına düşmüyor ortalama 23 derece)