Akademisyenanne Melisinannesii sizinki meme reddi maalesef. Biberon veya emzik kullaniyorsaniz bunu tetikliyor. Bebegim uc aylikken 6 kiloydu. Simdi dort ayini doldurcak bilmiyorum kilosunu.
Melisinannesii Akademisyenanne emzik ve biberon kullanmıyoruz. Ben bu reddin sebebinin tazyik olduğunu düşünüyorum aslında. 3. Aydan sonra memeler terbiye olunca tazyik bitiyo dediler hep onu bekliyorum 🙏🏻
Merve43 Akademisyenanne meme reddi degil meme reddinde bebek memeye yaklaştığı an başar çığlığı hiç emmez. Emme süresi normal bu aylarda çoğu bebek 5 dk emip bırakıyor.
Busraae Melisinannesii aynen kuzum valla ya zaten saglık ocagı gecen ay bize 3.ayında gelmeyin telefonla bildirin kilosunu boyunu siz ölçün dedi
Busraae Melisinannesii benimde sag göğsüm tazyikli canım hiiç emmiyor o göğsümü yaa emmedikcede süt bitermiş bende günde birkac kez zorla veriyorum sağ göğsümü resmen kavga ediyor benimle o göğsü emerken 😊😊 ama cok emdiği zamanda tazyikli olmasına ragmen cabuk bosalıyor o göğsüm
Melisinannesii Tazeannecik9292 ben de 2 saatte bi emziriyorum. Süre birden düşünce bi moral bozukluğu oldu tabi
Dilara38 Melisinannesii 4 ay 10 günlüğüz benimdee sağ göğsüm tayzikli çok can sıkıcı bi durum bi ara hiç emmiyırdu şimdi biraz sağıp veriyorum alıyo
Minica_Eylul Melisinannesii tazyik kusmada yapıyor ben artık on süt biraz sağıyorum daha rahat oluyor..ama çok sağarsam su ihtiyacı sorun olabilir.. geçen gün öyle oldu cisli bezde pembe renkler gördük..habeeiniz olsun👍 bende rota yapacagim bugün evde.. yan etkisi olur diolar inşallah güzel geçer 🙏🏼💕
Busraae Melisinannesii bize gecen ay doktorumuz birsey söylemedi bende yeni duydum rota aşısını bu ay yaptırmayı düşünüyorum
Melisinannesii Busraae ben korona yüzünden ertelemeyi düşünüyodum aşıları ama doktorumuz ertelemeyelim dediği için yaptırdık.
Merve43 Pelin87 meme reddi böyle olmaz.meme reddinde bebek hiç ağzına almaz memeyi daha memeyi teklif ettiği an çığlık çığlığa ağlar asla emmez. Bebegin ayina gore emme suresi normal artik algilari aciliyor etrafi kesfediyor o yuzden hizli sekilde az sure emip birakiyor cok normal bi surec
Melisinannesii Merve43 benimki önce emiyo sonra diliyle memeyi çıkarıyo bidaha emzirmek istediğimde bazen ağlıyo bazen dilini çıkarıyo. Dediğiniz gibi memeye yatırdığımda hemen ağlamıyo
Pelin87 Merve43 biz bu şekilde yaşadık, umarım değildir tabi. Ben bebeği aç kalıp kilo vermesin diye tecrübemi paylaştım, doktorlar bizlerden daha iyi biliyordur sanırım
Melisinannesii Busraae 4 tane aşı olduk o gün biz. Ateş bile olmadı çok şükür. Hiç bi yan etkisini de 1 aydır görmedik. Bu saatten sonra da görmeyiz umarım. Sizin bebeğiniz kaç ay kaç günlük bide kaç kilo 🥰
Bikahve Melisinannesii aynen öyle dua ediyordum bende şu an sürekli emiyor tazyikli canım benim de sütüm yatarak emzirebiliyordum birde sallayıp uyku sersemi emziriyordum başka hiçbir türlü almıyordu ayakta falan hiç olmadı sanırım sonrasında tazyiğe alışıyor şimdi gülüyor yüzüne falan fışkırınca 😉 inşallah en kısa sürede atlatırsınız
Melisinannesii Bikahve nekadar sevindim şuan 🥰 umarım öyle olur bu durum beni baya üzüyo çünkü. Bende öyle keyifli. Sürekli emme zamanlarına geliri. İlk 2 ay gazdan doğru düzgün emememişti. 2 dk emip 1 dk gaz çıkarmaya çalışıyoduk saatlerce. Şimdide bu oldu. En kısa sürede atlatırız umarım 🥰
Merve43 Melisinannesii 5 dk emiyorsa muhtemelen doyuyor mesela şöyle düşünün biberonla beslenen bebek ilk 45 gün filan daha yavaş bitiriyor cenesi yoruluyor ama buyudukce 3 4 aylık olunca 5 dk sürmeden likir likir içiyor çünkü güçleniyor çenesi. 1 gün boyunca aldığınız cişli bezleri 250 gram yani 1 margarin ağırlığında oluyorsa doyuyordur