Hatice3
Sıcak tutun, sık sık emzirin. Sedum fizyolojik sıkınca aspratörle çekmeniz gerekiyor. Yatak başını da biraz kaldırabilirsiniz. Yani reflü yatağı gibi yapabilirsiniz yatağini. Bizde 40 günlükken hasta olduk. Doktorumuz önermişti. Çabuk atlatırsınız inşallah. 🌸