Nuraykk ben 4 aylikken regl olmustum doktoruma sordum sutum azalir mi die genel bir azalma olmaz sadece regl oldugun gunler azalma olur dedi cunku ismini hatirlamiyorum suan reglken salgilanan hormon sut yapan hormonu bastiriyormus biraz ancak 2 kez regl oldum azalma olmadi.. azalir diyen buyuklerimizi dikkate almadan emzirmeye devam etmenizi oneririm.. sevgiler