Arkadaşlar anne olmak kendinden çok bebeğini düşünmekmiş, ona bişey olacak diye korkmakmış. Bebeğim 2 aylığı geçti bu gece bizi çok korkuttu. Bu gece beşiğine yatırdık uyuyordu birden korkarak gözlerini kocaman açarak uyandı bunu 3 defa yaptı şuan yanıma aldım tedirgin oldum. Sizlerinde başına böylr bişey geldi mi🙁 bildiğim duaları okuyorum. Rabbim evlatlarımızı korusun