Selinsu ilk sma denedim kabızlık vardı bebelac goldun iyi olduğunu duydum onuda denedim kakası düzelmedi keçi sütlü mama denedim aynı aptamile geçtim gaz yaptı ağlamaları çoğaldı hipp denedim kakası düzeldi. Ya mamadan dolayı, ya gaz ilacını değiştirdim sab simplex kullanıyordum bio gaia geçtim prebiyotik olduğu için bağırsakları düzene girdi, yada belli bi zamanı vardı dünyaya alıştı ondan dolayı kakası normale döndü. Anlamadım