Evlatkokusu234 MELTEMEB gece derken gece maması anlamında canım ya gece uyur haldeyken ıcıyodu mamasını sadecd gunduzlerı yok içmiyor 2 gundur hece yatmadan ıcmeye basladı işte :)
baybmom Benim oğlum akşam 9 da formül mama içip yatıyor geceleri mama yapıyorum ama yemiyor istemiyor yinede kırk kere uyanıyor diş yüzünden yani aç değil bence pirinç unu gibi sağlıksız şeylrr verme bebeğine
MELTEMEB baybmom aç kalır diye son çare pirinç unu verdim ama bırakıcam artık burda okuduklarından sonra
Fatosloya MELTEMEB kefirli meyve püresi falan yapın yedirin uyumadan önce besleyici olsun en azından mama icmiyorsa
Bir-anne MELTEMEB gece beslenmesi gerekmiyor ki artık canım hatta yavaş yavaş kesmen gerekli bence benimde 11 aylık oğlum var akşam Yemeğinde çorba yer yatmadan 1 2 saat önce beni emer ve sabaha kadar açıkıp kalktığı olmadı
Bir-anne MELTEMEB bu aylarda gece açıktığı için uyanmamalı zaten onunki alışkanlık gibi biraz su falan denesen normal yemek yiyo mu
Fethiiyee MELTEMEB hipp 12 ay sonrası sütü veriyorum ben. 1 lt oluyor hazır sut gibi biraz ısıtmak gerekiyor sadece. Yurt disinda yaşıyorum umarım turkiyedede vardir
Deletedmom78654 MELTEMEB acıktığı için değil alışkanlık yaptığı için kalkıyor . Meme emen çocuklarda bu sıkıntılar oluyor maalesef
Bir-anne MELTEMEB onu da bizim gibi düşün canım bizde gece yemeye alışınca bırakması zor oluyo oda öyledir
Betul055 Ahsen123 kaşık maması olduğu için biberondan geçiyor olmasına göre ayarlıyorum. 200cc 5 ölçek atıyorum
nazli_19 MELTEMEB benim kızım da 15 aylik olacak gece uyaninca mecbur emmek istiyor mama içmiyor bende ne yapacağımı şaşırdım saldırıyor resmen🤦♀️
nazli_19 Ikrazumra19 bazen bende un çorbası veriyorum bu saatlerde siz hangi çorbaları veriyorsunuz benim kızımda 15 aylik
Ikrazumra19 nazli_19 un corbasi hic vermedim ben genelde tarhana yogurt corbasi sehriye mercimek filan veriyorum yada o gun pilav yaptiysam pilav yogurt veriyorum bazen sadece meyveli yogurt veriyorum
nazli_19 Ikrazumra19 tamam teşekkürler bu arada ikinci bebeginizde hayırlı olsun okumuştum bi postta Allah yardımcınız olsun