Emiri allah yardımcınız olsun tek başına bakmaka gerçekten zor☹ eşler bunu anlamıyor herhalde bebek ikinizin yani babanınsa onun üstünde sorumluluğu var. Ben eşimi kizim doğudugu günden itibariyle hep teşvik ettim sorumluluk verdim ay dur sen yapamazsın demedim oda çok şükür cok yardimci oldu altını aldı ,banyo yaptırdı,mamsini verdi uyuttu ben uyudum o baktı yani gerçekten hakkıyla babalığını yaptığını inanıyorum inşallah hep öyle devan eder .