Bebeğim 3 ay 12 günlük. Gece acıkıp ağladığında ateşinin olduğunu fark ettik ölçtük 38.4 çıktı hemen soğuk uyguladım ve calpol verdim. Normalde sütüm az olduğu için emzirme sonrası mama takviyesi yapıyorduk ama oğlum biberonu reddetti sadece emmek istedi süt olmadığı için de aç kaldı haliyle. Bulunduğum ilçede küçük bir hastane var doktora götürdüm çok ciddi bir şey olmadığını basit bir soğuk algınlığı olduğunu ilaca da gerek olmadığını söyledi. Ateşi yükselince calpol ver düşmezse fitil verirsin dedi. Daha çabuk atlatması için neler yapabilirim yardımcı olur musunuz lütfen 😔🙏🏼