Domino Kizlar mart 3 de kurtaj olmak zorunda kaldım. 😔 dün leke hafif kanama bugun ise aşırı parçalı kanamam var. yaşayan var mı? 😞
Pelin87 Domino rahminiz kendini kapatmış ve kanama içeride birikmiş o yüzden şu an toplu halde kanı atıyorsunuz. Pıhtılar limon büyüklüğünde değilse sorun değil ama o büyüklükteyse ya da daha büyükse en yakın hastaneye gidin çok acil
yasemnugr06 Domino gayet normal canım korkma kürtaj sonrası ultrasonla kontrol oldumu çok büyük parçalar sorun olur ama küçük parçalar normal öyleyse doktora göZük parça varmı yokum bakarlar
sedagokhanalya Evet bu gayet normal bende 2 yol önce kürtaj olmuştum ve yaklaşık 6 ay boyunca her kanamam da çocuk bezi kullanıyordum
Domino Pelin87 limon büyüklüğünde degil canim hafif küçük pihtilar cok tesekkurler. 🤗 insallah bi kac gunde geçer.
Domino yasemnugr06 Kurtajdan hemen sonra bakildi tamam temizlendi dedi doktor. Daha da gidemedim salgın yüzünden. Teşekkürler. 🤗