Motherxxx Merhaba kızlar kızım 5 aylık azalma oldu fakat hala gaz sorunumuz bitmedi. Benim durumumda olan varmı acaba ? Birde 3 aydan sonra geçer diyordular
Nmt2 Motherxxx valla bizde beş aylık oldu evet azaldı ama bitmiyor kesinlikle ve baştan beri kabızlıkta var böyle nasıl ek Gıdaya gecicez bilmiyorum 🤷♀️
Motherxxx Nmt2 aynen bende onu düşünüyorum. Sıvıyı hazmedemeyen ek gıdada nasıl olcak . Ne zamn bitcek çok bunaltıcı bir durum. Siz mama kullanıyormusunz?
Nmt2 Motherxxx hem mama hem meme veriyorum meme reddi yaşadık ama pes etmedim hala da zorla da olsa veriyorum
Motherxxx Nmt2 bizde aynı durumdayz meme artı mamaydık. 3 buçuk aylıkmiken red başladı geçmedi bende uykuda fln zorla emiriyorm.
Nmt2 Motherxxx yok ya aynı degil küçükken sürekliydi mesela şimdi ara sıra ve kabız olduğunda yani eski günlere göre çok fark var korkma zaten bi anda olacak degil yavaş yavaş alışıyor bagırsakları
Bsr Motherxxx bu gaz durumuna debridat surup bi iyi geldi desem yeridir 🤣🤣 ama onunda yetersiz oldufu anlar çok
Motherxxx İlk defa duymştm adını araştrdım şimdide bebeklere ağır gelmezmi benim kız kakasını yapıpda pırtlaması zor oluo:) nursey harvey kullanıodum o rahatlarıo biraz yine