Arkadaşlar dünde post açtım ama pek kisi yazmadı bugünde yazıyorum yarin kardiyoloji bölümüne randevu aldim hic gitmek istemiyorum bebeğim var gogsumun orta yerinde gerdanlik bölgemde ağrı var sizi sızlama şeklinde bazen şiddetli oluyor ağrı sadece orda oluyor nefes alinca daha daha cok sizi oluyor gibi acaba boyle birsey yasayan varmi soğuktan olabilir mi yoksa neden olabilri ?😒