Doktorunla görüş canım kabızlık olabilir ve o ya da bu kabızlığa bağlı ishale dönüşebiliyo yani o kaka çıkışı tıkladığından dolayı çocuk yaoamiyo biz yaşadık o problemi ben anlamadım tabi hiç yapamadığı için ama çocuğum çok rahatsız oldu mizikladi hep ağladı meğer hı yüzden karnı ağrıyomus