PoyrazinannesiEbru prima kullandım pişik yaptı. Molfix kullandım kalın gibiydi. Altını her açtığımda poposu iz olmuştu. Ayrıca kalibi küçük geliyordu. Sleepy iyiydi ama fiyatı yüzünden minies denedim. Kakayi hiç emmedi. Her kaka da üst değiştirdik. Dışı naylonumsu içinde de küçük top top sertlikler vardı bel kısmında. Islaklik göstergesi yok ama yapınca bez şişiyor ordan anlıyorsun çiş yaptığını 😂 Şimdi internette falan ucuz sleepy bakıyorum. Bim, a101, ebebek de içerik nedeniyle tercih etmeyeceğim için sleepy le devam.