Fatmanurbal hayırlı akşamlar tatlı anneler 🌸🥰 bebeğim 13 günlük ilk doğduğunda emziği tutmuştu sonra ben vermeyi bıraktım şimdi de tekrar aldıramıyorum Philips avent air almıştım. Emzik tavsiyeniz var mı?
[silindi] Fatmanurbal ilk başta almadı ise almıyor ilk başta vermedim sonradan vereyim dedim çok denedim ama maalesef öldürdü beni 2. Bebeğime doğar doğmaz dayayacagim ağzına emzik ciddi manada kurtarıcı diye düşünüyorum
gvnkbr Fatmanurbal emzik kullansın istiyorsan eğer biraz uğraşman lazim araya zaman girmiş soğumuş olabilir benimkide dandik wee emziği tutmustu marka çok önemli değil keyfi hangisini isterse 😀
Fatmanurbal Tgbyldz almasını istemedim başta ama evde tek başıma olduğum zamanlarda ihtiyaç gibi hissettim bian 🙈🥰
Birkoalaanasi Philips aldım, bakkal emziği tuttu. Hiç belli olmuyor hangisini tutacağı, bir kaç marka dene istersenn🌱
Fatmanurbal Birkoalaanasi Allah Allah çok garip değil mi yaa ☺️ Alırken de aklıma gelmedi değil ya sevmezse diye. Başka marka deneyim olmazsa teşekkür ediyorum 🌸
gvnkbr [silindi] bende aynı şekilde düşünüyorum gece emzigini sokup agzina uykuya devam ediyo burda bivsuru anne var mememde uyuyo diye çok üzülüyorum
Fatmanurbal [silindi] ilk başta aldı çok güzel emiyordu şimdi almıyor zaten beni zorlayan da o ☺️ Bende anneye büyük bi yardımcı diye düşünüyorum yaa alsın diye çabaladıkça almadı 🤦🏼♀️ İkincilere Allah Kerim artık
Fatmanurbal Birkoalaanasi o kadar sakıncalı ki tabi ki sürülmez şuan ihtiyacı olan tek şey anne sütü 🌸
[silindi] gvnkbr maalesef canım benim oğlum öyleydi memede uyuyordu çok zorladı beni bittim diyebilirim bizlerde emzikle idare etmişiz zararı olsa yaygin olmaz ve piyasada bulunmaz şimdi daha tecrübeliyim kimseyi dinlemiyorum kafama göre ikinci bebeğime vereceğim
[silindi] Fatmanurbal birde bakkal emziklerinden deneyin almazsa da zorlamayın almayacak demektir. Herşey en başından hemşire bana sakın verme damak yapısı gelişmez falan dedi dinledim dinlemez olsaydım omrumden omur gitti hemşire gelip ağlayan oğluma bakmadı tabikide bence bu konuda ve her konuda kimseyi dinlemeyin siz annesisiniz herseyini daha iyi bilirsiniz
Fatmanurbal gvnkbr markayı düşünen sadece biz anneler zaten 😂 sık sık deniyorum midesi kalkıyor ama vazgeçiremiycek 🐣
Fatmanurbal [silindi] teşekkür ediyorum hepimiz evlatlarımız için herkesten daha çok çabalıyoruz 🌸 kesinlikle verme diyenler gece yanımızda yoklar sonuçta. Damak yapısı bozuluyor diyorlar da arkadaşım hiç vermedi çocuğunun damağında sorunlar vardı Allah korusun o yaradılış bence .
gvnkbr [silindi] bide şey çıktı emzik meme reddi yapiyo danışmanlar hemen biraktiriyo bu yüzden emziğe yanasmiyo anneler bilmiyom doğrumu tabi hüküm giydirmek olmaz ama ben yaşamadım ve emziği uyku başında alır sonra nadir görürüm ağzında 🙄
[silindi] Fatmanurbal rica ederim aynen canım alakası yok ya benim damak yapım gayet düzgün herkes çok bilmiş onu yap şunu yap derler ben kimseyi dinlemiyorum artık sense öyle yap derim 💐 sevgiler
[silindi] gvnkbr çevremde çok var hem meme hem emzik veren 2 yaşına kadar emen bebekle alakalı bir durum bebek ne isterse o
Fatmanurbal gvnkbr emziği kendi atıyor zaten uyuduğunda ama araştırmalar danışmanların dediğni söylüyor okudum birkaç yerde de memeyi almıyormuş emziğe alışan bebekler. Bence en güzeli böyle nadir zamanlarda çok ihtiyaç halinde emzik verilmesi
gvnkbr [silindi] valla kardeşim kışın bile afedersin memesi açık yatardı kaç defa sitmalandigini bilirim Allah yardım etsin ne diyim herkes bebeğinin doktoru