Ssusam contractubex ben kullandım ama pek etkisini göremedim çünkü dogum yapalı 2 yıl olmak uzere:) oğlum ameliyat oldu iz kalmasin diye dr onu önermişti baktım prospektüsünde ameliyat izleri falan yazıyor bende denedim ama uzun zaman geçtiği için galiba pek etki etmedi ama oğlumun yarası tazeyken kullandığımız icin mi yoksa bebek teni olduğu için mi bilemem onda baya fayda sağladı