minnosvetontis ayakta sallamayı bırakmak inanın en kolayı. sabahlara kadar oğlum ayağımda ya dümdüz yatardım bel felç tabi. ya da boynum bükük uyuyakalırdım. baktım olucak gibi değil tehlikeli de yani düşürebilirim dedim. salla dur tekniği kesinlikle işe yarıyor yani böyle bseyi bize anlatandan Allah razı olsun. salladım salladım biraz durdum hep. gitgide durma süresini uzattım. ağladığı oldu tabi ama normal ağlamalar yani. bu sekilde 3 gün falan uğraştım. sonra bi gün sallıyorum olmuyo, duruyorum olmuyo. amaaan dedim bıraktım ayağımdan tuvalete gidip geldim bi baktım uyumuş hiç gık demeden. sonra bkaç gün daha ayakta uyuttum tabi ama sallamadan. sadece ayagıma yatırıyorum poposuna pişpiş öyle uyuyodu. size de denemenizi tavsiye ederim bisey kaybetmezsiniz 🌺