Delal Demlidem ben de urfadayım 😊kombi kapalı. Bugün çok sıcak. Kısa kol zıbın üzerine uzun kollu üst, altına tek pijama giydiriyorum. Gece soğuk gibi gelirse ince battaniye ile süt veriyorum. İki gündür çorapsız yatırıyorum. Aynı şekilde gece ısıya göre süt verirken çorabını giydiriyorum. Uyurken üzerine ince battanıyeyi çok az örtüyorum ama sıkı değil ve her bölgesini değil. Üzerine de kalın battaniye örtüyorum. İnceyi örtme sebebim kalın battaniye yünü direkt temas edip terletmesin diye 😊