Kelebek siz okul müdürüne analık raporu sebebiyle işten ayrıldığınızı belirtmediniz mi? Belirttiyseniz bimere aynı şikayet numarasını da referans vererek raporunuzu müdüre sunduğunuzu buna dair bilgisi olduğunu söyleyerek tekrar şikayette bulunun doğum sebebiyle işten çıkartılma sözleşmede haksız fesih olur sizin işe iade davası açma hakkınız var 170 değil de bir avukata danışın