Tok götürün bence ,durumlardan dolayı orada hemen emzirip sakinleştiremeyeceksiniz çünkü .Emzik kullanıyorsanız aşı sonrası emzik kullanmanızı tavsiye ederim.ateş yapma riski var ama genelde yapmıyor ,huzursuzluk yaparak sebepsiz ağlaması 4 saat sonrasında kesinlikle oluyor