Bebeğim 31 günlük emzirdiğim zaman ya hemen ya da kısa bir süre sonra süt kusuyor bütün emdiğini tekrar çıkarıyor sanki ağız dolusu çıkıyor bazen burnundan geliyor.. Doktora götürdüm acaba reflü falan var mı diye çok şükür hiçbirşey çıkmadı doktor normal diyor emiyor fazlasını geri çıkarıyor diyor ama bana bu kadar kusması normal gelmiyor 2 2.5 saatte bir emziriyorum.. Bu durumu yaşayan anneler yardımcı olur musunuz çok üzülüyorum bu duruma bebeğim doymuyor olabilir mi hepsini tekrar kustuğunu düşünüyorum çünkü 5 6 dakika emiyor daha fazla emmiyor 😏😔😔