Bestem Kızlar merhabalar 1 aylık bebeğim var bi kac gündür sürekli kusuyor daha önce böyle bi sıkıntımız yoktu mamayla besliyorum her mamadan sonra kusuyor doktora da götüremiyorum sizce normal mi yoksa üsüttü falan mı yoksa
Bizal Bestem ateş halsizlik vs var mı? Ya da hep aynı mamayı mı kullanıyordunuz şimdiye kadar? Benim kızımda her beslenmeden sonra kusuyordu ama anne sütü alıyordu alerjik reaksiyon gösteriyormuş.
Deniz-annesi Canım benim de 40 günlük 1 aylık olunca bizde sık kusmaya başladık. Çünkü gazlı oluyorlar ve sıkıyorlar kendini o yüzden. Gazını mutlaka çıkar bide ne kadar veriyorsun mamayı mideleri küçük olduğu için fazla içince kusarlar.
Zeynebim61 Alerjikndokunana birsey ve reflu den de kusabiliyorlar Ya da fazla geliyor yedikleri Aleeji baska belirri var mi takip edin Fışkırarak kusmasi reflü belirtisi
Bizal Bestem şu an hastaneye gitmek daha riskli bence biraz gözlemle derim canım. Besledikten sonra bir süre sarsmadan dik tut yatırmadan hazmetsin, sırtını pıtpıtla. Halsizlik çok olur ateş vs olursa doktora götürmeyi düşünün derim 🙏🏻
Bse Benim bebeğimde 1 aylık 3,4 gündür kusuyor ama bazen ağız dolusu kusuyır ve korkuyorum arada ağız dolusu kusan varmı?