Merhaba kızın 4 ay 14 günlük . Kabızlık sorununu çekiyoruz yaklasık 2 buçuk aydır. Doktora götürdüğümde 9 güne kadar normal dedi. Bende bekledim.Ancak kendini çok rahatsız hissediyor ve en geç 7 gün bekleyip fitil veriyorum artık. Sürekli ben yaptırmaya başladım. Başka ne yapabilirim. Zeytinyağı içiriyorum poposunu zeytinyağıyla uyarıyorum karnını ovuyorum ama yine de yapmıyor.