Ayaskubra merhabalar. Bir soru sorabilirmiyim cevaplarsanız çok sevinirim. Oğlum 10 aylık isme tepkisi yok yani çok naidr günde bakıyosa bir defa bakıyordur ismine. Göz teması kucağıma aldığımda yok diyebilirim 1 2 saniye sonra hep bişeylere bakıyo. Daha yeni alkış yapmaya başladı başka hiç taklit yok alkışıda kendi isteyince yapıyor. Oyuncaklarının hepsiyle oynuyor. Ama mesela bi oyuncağı koltuğun altına gidiyor bir iki sanıye bakıp başka oyuncakla oynuyor. Yerde otururken devamlı kucağım gelip bana tutunarak dikiliyor. Mama baba dede felan hiç demiyor. Kelimemiz yok. Yerdeyken ve az bi mesafe varken aramızda göz teması çok uzun oluyor. Gülünce gülüyor. Dans edince şarkı söyleyince gülüyor. Kahkaha atıyor hatta bi oyuncağının arkasından bakıyor. Ama taklit etmiyor bizi mesela gel gel yapıyorum sadece elime bakıyor inceliyor ama tekrar etmiyor. Gel diyince geliyor yapma bırak dediğimde bazen bırakıyor mesela saçımı çekiyor sarılırken saçımı bırak diyorum bırakıyor. Gün içinde devamlı benim yanıma geliyor odada babası varken bile odadan çıksam peşimden ağlayarak geliyor. Baş parmağını yemek yerlen kısıtlı kullanıyor. Genelde başparmağin iç kısmıyla ve avcuyla tutup yiyor. Televiztonuda öyle çok izlemiyor bakmıyor