Merhaba hanimlar agustos doğumlu bebeğim var 2 aydir bezi bırakma derdinde zorla bezliyorum şuan mesela bezletmiyor nasıl alıştırmam lazım ilk çocuk olduğu için fazla bilgim yok çiş geldi mi diye soruyorum cevap vermiyor bi ara büyük abdesti geldiginde söyliyordu onuda söylemiyor nasıl öğreticem kısa sürede bu arada sadece geceleri baglicam bez iyice öğreneceği zaman onuda bırakırız