Nihan9393 ben o sağ taraftaki ağrıyı ben biraz araştırdım dikişin bitimi sağ tarafta düğümlenip bitiriliyormuş otarafta oyuzden daha fazla acı oluyormuş sanırım bidahaki kntrolümde bende doktoruma sorucam ama araştırdığımda öyle birşey buldum nekdr doğrudur bilmiyorum