Ürtiker gecirdigim için prednol 16 mg (kortizonlu hap) ve zyrtec 10 mg allerji ilacı kullandım. Bu süre zarfında emzirmedim sutumu sağıp döktüm. Hastalığım çok şükür geçti. Prednol hapı 2 gündür icmiyorum. Alerji hapini da bugün bıraktım icmedim. Sutumu yine sagip doksem yarından itibaren emzirebilir miyim? Özel hastaneye gitmedigimiz için doktor yok soramıyorum belki içinizde bilen vardır yardim ci olur bebeğimi emzirmeyi çok özledim