Kızlar bebeğim 2 ay 5 günlük doğduğu günden itibaren kundak yapıyorum 2 gündür yapmadan uyutuyorum fakat alıştı galiba elini kolunu oynattığı anda uyaniyor hadi gündüz neyse de gece benim için çok zor bende yapmaya devam ettim bugun hep yaptım okuduğuma göre 3 ata kadar yapılıyormuş nasıl biraktirabilirim kundağı uyku düzenini bozmadan lütfen yardım