Musuko07 merhaba. Ben anneye bakan modelinden aldım, yenidoğan aparatı da vardı. İkinci el aldım, yıkadım hiç renginde atma olmadı lacivert renkli. 3-4 kere ancak kullanabildim çünkü virüs meselesi çıktı 😢 ama bel ağrısı yapmıyor, oğlum da sevmişti dışarı çıkınca hemen uyumuştu 😬