Fth Merhabalar dört ay oldu doğum yapalı daha önce hiç yaşamadım bitmeyen yeşil akıntım var iki ayrı özel doktora gittim ikiside aynı şeyi söylüyor rahmin temiz sadece az bir iltihabın var altı kutu antibiyotik kullandım şimdiye kadar üç farklı fitil değiştirerek verdi doktorlar ama geçmedi soğan suyu içtim onbeş gün yine geçmedi bebeğim küçük üstelik emziriyorum doktora söyledim tedaviyi ertelesem olurmu zararı olmaz ilacın dedi ikiside şimdi ne yapayım nasıl geçer lütfen yardım edin 🙁
Elms_elf @Fth bende 3.5 ay oldu doğum yapalı aynı durum bende de var.Doktora gitmedim ama bugün soğan kürü yapmayı düşünüyorum.
Emirinannesiiii Alya0712 benim akintim kahverengi ve kokusu var dogum yapali uc bucuk ay oldu gecmiyor
Fth [bilinmeyen] teşekkür ederim sodayıda denerim şu intertetteki maydanoz küründenmi bahsediyorsunuz 🤔
AlyaBaby Bende de yanma yesile çalan bi akıntı oluyor geçen gün gittim idrar tahlılı yaptırdım bende fe biraz enfeksıyon oldugunu söledi doktor ve monurol içtim inş düzelir bende doğum yapalı 2.5 ay oldu