Ozozge daha önce birisine yazmıştım aynısını kopyalayıp yapıştırıyorum hemen biraz uzun 🤭 canım Balanit olmuş olabilir sünnet derisi iltihap yapmışsa kızarır ve idrarını az yapar yada yapamaz idrar yapamazsa tehlikeli bunun için eczaneden Dextrocin ve anestol pomad krem al her altını açtığında iki kremi karıştırıp pipisinin ucuna sür fakat biraz geri çektir pipisini iyice sür önemli nokta anestol pomadı diğer kreme göre biraz daha az sürmen. Pomad idrar yaparken yanmasını engeller rahat yapar Dextrocin ise iltihap varsa o kızarıklığı yok eder ertesi gün hiç birşeyi kalmaz inşallah ☺️