Kızlar 1 aylık bebeğim 1 haftadır gaz sorunu var zorlanıyor tuvaletini yaparkende. Emziriyorm yediklerimede dikkat etmeye çalışıyorum. Baharat acı yemiyorum . Kimyon katıyorum bolca bazen de karabiber ama minnacık. Ama hep kahvaltı türü yeniyo sabah akşam. Sulu yemek yenmiyo evde. BU Neden olabilir mi? Hep katı gıda yedigimden kaynaklı mıdır? Kabız mı onu da bilmiyorum. Mama verince kakasini yapıyor ve mercimek tanesi kadar pütürlü olduğunu da farkettim . Bugün mememi 1 kere verdim. Mama verdim ve 3.5 saat uyudu kendi gazını kendi çıkardı. Az önce yine mama verdim gazı çıkmadı ama ağızdan çıkardı ve rahat bi şekilde yatiyo. Neden böyle oluyor anlamıyorum sütüm mü yağlı yoksa başka bişey mi ?